תחלופת עובדים בחברות ניקיון – למה זה קורה?
אלו מבינכם שהתנסו עם חברות ניקיון, מודעים לבעיה החוזרת על עצמה בלא מעט חברות – תחלופת עובדים ומחסור בעובדים קבועים . לעיתים מדובר בתחלופה גבוהה מאוד עד למצב שכמעט בכל ניקיון מגיע עובד אחר. התוצאה: חוסר נוחות בהתרגלות כל פעם למנקה חדש, בזבוז זמן בהסברים חוזרים לגבי הדגשים האישיים שלכם, מיקום חומרי הניקיון ועוד.
כשמדובר במשרדים שמוסרים את המפתחות לצורך ניקיון, תחלופת עובדים יוצרת בעיה נוספת – המפתחות עוברים מיד ליד ללא שליטה. סביר להניח שזה לא מה שהתכוונתם אליו כאשר בחרתם חברת ניקיון. כאן נכנס היתרון שלנו: אנחנו מתחייבים לספק לכם עובדת קבועה שמכירה אתכם ואת הצרכים שלכם.
עובדים קבועים -שקט נפשי וביטחון
אצלנו אתם נהנים ממנקה קבועה שמגיעה בזמנים שנקבעו מראש, לשביעות רצונכם המלאה. ומה קורה אם היא חולה או נאלצת לקחת יום חופש? במצב כזה עומדות בפניכם שתי אפשרויות:
בצורה זו אתם תמיד יודעים מי תגיע לנקות את המשרד, היום, מחר ובהמשך הדרך – ללא הפתעות.
למה אצלנו העובדים נשארים קבועים?
הסוד טמון ביחס האישי ובהוגנות. אנחנו מתייחסים לעובדים בכבוד, מעניקים להם בונוסים נדיבים ותמריצים משמעותיים שמופיעים בבירור בתלושי השכר. חלק מהבונוסים מותנים בהגעה רציפה ובשמירה על זמני עבודה מסודרים – מה שיוצר מוטיבציה אמיתית אצל העובדים ומבטיח לכם שירות יציב ואיכותי.
איך לבחור חברת ניקיון למשרד?
במהלך החיפוש אחר חברת ניקיון למשרד, חשוב לשאול את השאלות הנכונות:
האם החברה מתחייבת לעובד קבוע?
במקרה של החלפה – האם תקבלו עדכון מראש?
אם אתם מוסרים מפתחות – האם תכירו את העובד ותאשרו את עבודתו מראש?
האם החברה מתחייבת שמפתחות המשרד לא יעברו בין עובדים ללא ידיעתכם?
השאלות האלו יעזרו לכם להבין אם חברת הניקיון באמת מתאימה לכם או לא.
לסיכום – זה הזמן ליצור קשר
אנחנו כאן כדי לספק לכם שקט נפשי, שירות מקצועי ועובדים קבועים.
אם עדיין לא יצרתם קשר – עכשיו הזמן הטוב ביותר לעשות את הצעד הראשון.
אנחנו זמינים עבורכם כעת במספר: 1700-70-70-74.