למה שירות אדיב חשוב לנו
אנחנו מאמינים ששירות אדיב ויוצא מן הכלל ניתן ע"י חברות וגופים, ששמו לעצמם מטרה ברורה – לעשות תמיד את הטוב ביותר למען הלקוח, תוך זיהוי צרכיו לאורך כל הדרך.
סביר להניח שתתקשו להיזכר בהרגשה הנעימה שחוויתם במהלך שירות מיוחד שקיבלתם, לאו דווקא מחברת ניקיון, משום ששירות מיוחד הוא נדיר. אם אתם ברי מזל, ונותני השירותים שלכם הם כאלו, אז אתם קרוב לוודאי מתנהלים ביעילות, וחיי העבודה שלכם במשרד נוחים ונעימים.
זוהי מטרתנו – ברורה וחרוטה, יחד עם ערכינו הבסיסיים ביותר – לעשות כמה שיותר, בכדי שאתם לא תצטרכו להתנתק מהעיסוקים שלכם. זה לטובת דאגה הקשורה לניקיון המשרד שלכם, או ההתנהלות של חברת הניקיון מולכם, ולא פחות חשוב – השירות של עובדת הניקיון שלנו מולכם.
שירות אדיב – מה זה אומר בפועל
וכשאנחנו מדברים על 'שירות', אנחנו לא מתכוונים על 'לענות לטלפון בנימוס', שזה כשלעצמו נחמד, אבל, לעניות דעתנו, חובה אנושית בסיסית, ולא נכנס כלל תחת קטגוריית 'שירות יוצא מן הכלל'.
שירות יוצא מן הכלל אומר לזהות את העדפותיכם עוד טרם סיפרתם לנו עליהם.
לדוגמה: נטלי מגיעה אליכם כל יום בשעה 14:00 לניקיון המשרד. יום אחד היא מודיעה לנו שביום שני הבא היא מחתנת את הילדה שלה בשעה טובה, ולכן תצטרך כמה ימי חופשה.שירות בסיסי יכלול שליחת מנקה מחליפה אליכם למספר ימים.שירות אדיב יוצא מן הכלל אומר ליצור אתכם קשר ולספר לכם שתגיע מחליפה בעוד מספר ימים. א' – כדי שלא תדאגו, כי יתכן ואתם מודעים לעובדה שהמנקה שלכם לפני חופשה, אז למה שניתן לכם לטרוח ולוודא איתנו את הפתרון. ב' – אתם רגילים לראות את נטלי בכל יום בשעה 14:00, ובקרוב תגיע שולמית לניקיון משרדכם במשך מספר ימים. אם תדעו על כך מראש, ייחסכו לכם כמה דקות של להבין מי ולמה.
שירות אדיב ברגעים בלתי צפויים
שירות יוצא מן הכלל זה להיות שם בשבילכם ב-100%, גם ברגעים לא צפויים. כשמתעורר הצורך במשרד, ואתם זקוקים לעוד מספר שעות ניקיון, מעבר למה שסיכמתם עם חברת הניקיון שלכם, או זקוקים היום לניקיון במשרד בדחיפות, כשעל פי הסיכום זהו לא יום הניקיון שלכם.
במהלך התקשרות עם חברת הניקיון שלנו תגלו שבמצבים כאלו, אנחנו רואים הזדמנות לשרת אתכם ביעילות, הזדמנות לתת לכם יותר. וננצל הזדמנות נפלאה זו תוך שאנו מגיבים במהירות וביעילות, ולעיתים קרובות ללא חיוב נוסף כלל! אנחנו דואגים קודם כל לפתור לכם את הצורך שהתעורר אצלכם במשרד; כל השאר משני. נסו אותנו! 🙂
חווית אישית אם לקוחות ועובדים
'יהללך זר ולא פיך' – זה המקום לצטט לקוח יקר, קיריל, CEO בחברת טקדאפ: "חברת ניקיון עם תודעת שירות יוצאת מן הכלל! מומלץ!"
את ההמלצה המלאה תוכלו לקרוא תחת עמוד 'המלצות '.
נסיים את העמוד בתמונה מתוך הודעה שקיבלנו מעובדת יקרה שחזרה מחופשה לקבלת פנים נהדרת ומרגשת. כייף לקבל מעבר למצופה, וזה בהחלט המקרה. עם זאת, נציין בגאווה שהעובדת במקביל נותנת מעבר למצופה – מגיעה אליהם כבר שנים, בחיוך רחב, יום יום, ועושה מלאכתה ביסודיות שלא יודעת רוויה, והכל בנועם וסבר פנים יפות. אתם מוזמנים לשאול עליה אצל הצוות הנהדר שרשם את קבלת הפנים (מטריקס, ויזה כ.א.ל, סניף כורזין, גבעתיים).